نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آستانه کمبود دانش آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • آنتولوژی بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]

ا

  • اثربخشی قشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
  • اجتماعی شدن چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
  • ارتباطات بررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
  • ارزیابی مخازن سازمانی تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • استفاده‌پذیری تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
  • استناد درون‏متنی بررسی استنادی و محتوایی کتاب‎های تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاع‎رسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درون‎متنی آن‎ کتاب‏ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
  • اصول و ضوابط واژه‌گزینی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
  • اعتبار بررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
  • اعتبارسنجی بررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
  • اعضای هیأت علمی توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • الگو تحلیل و مقایسه برنامه‌های راهبردی کتابخانه‌های دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 84-106]
  • الگوی رشد علم بررسی الگوی رشد علم ایران بعد از انقلاب اسلامی: حوزه علوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 28-49]
  • انفورماتیک روانشناختی چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
  • ای‌اس‌کوال سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیب‌کوال، دیجی‌کوال و ای‌اس‌کوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]

ب

  • بازیابی اطلاعات ارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکل‌های گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
  • بازیابی اطلاعات بررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگی‌های نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
  • بازیابی تصویر بررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگی‌های نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
  • باورهای خودکارآمد توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • باورهای ناکارآمد توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • برنامه راهبردی تحلیل و مقایسه برنامه‌های راهبردی کتابخانه‌های دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 84-106]
  • برنامه‌ریزی راهبردی شناسایی فرایندها و فعالیت‌های مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-83]

پ

  • پالایش اطلاعات آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • پایگاه وب آو ساینس بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • پذیرش فناوری اطلاعات توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • پسوند فایل بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
  • پیدانمایی بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]

ت

  • تحلیل استنادی بررسی استنادی و محتوایی کتاب‎های تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاع‎رسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درون‎متنی آن‎ کتاب‏ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
  • تحلیل پوششی داده ها بررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
  • تحلیل حساسیت بررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
  • تحلیل محتوا بررسی استنادی و محتوایی کتاب‎های تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاع‎رسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درون‎متنی آن‎ کتاب‏ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
  • تحول سازمانی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • تداخل محتوایی بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • تسهیم دانش رابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
  • تعامل چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
  • تعلق خاطر چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
  • تعهد سازمانی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • تعهد هستی شناختی بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • تمایل به استفاده تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
  • تولید علم ایران بررسی الگوی رشد علم ایران بعد از انقلاب اسلامی: حوزه علوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 28-49]

ج

  • جو کارآفرینی بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]

چ

  • چارچوب فناوری- سازمان- محیط تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • چند جانبه نگری چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]

ح

  • حضور قشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]

خ

  • خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی شناسایی فرایندها و فعالیت‌های مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-83]
  • خدمات مرجع نظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
  • خط اعلان ایکس‌ام‌ال بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
  • خطای نظام‌مند بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]

د

  • دانش، سیبرنتیک روند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهده‌گر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
  • دانش فناوری اطلاعات بررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
  • دانشگاه شیراز منابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
  • دانشگاه علامه طباطبایی طراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • دانشگاه فردوسی تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
  • دانشگاه فردوسی مشهد بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
  • دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • دانشگاه های بیرجند بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]
  • درگیری مشتریان در خدمات نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
  • دیجی‌کوال سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیب‌کوال، دیجی‌کوال و ای‌اس‌کوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]

ر

  • رؤیت‌پذیری بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • رابط کاربر بررسی نقش معیارهای جستجو، صفحه‌نمایش، صفحه مرور مدارک، نتایج بازیابی شده، انسجام، راهنمایی و راهبری و تصحیح خطا بر کارآمدی رابط کاربر موتورهای جستجوی یکپارچه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 340-356]
  • رانگاناتان نظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
  • راهبرد اصلی دانشگاه انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • راهبرد‌های عملیاتی انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • راهبرد‌های وظیفه‌ای انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • راهنماهای پیوسته تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
  • رضایت منابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
  • رضایت شغلی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • رفتار اشتراک دانش اعتماد بررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
  • رویکرد شناختی آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]

ز

  • زبان فارسی بررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگی‌های نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]

س

  • سامانه اطلاعات علمی دانشگاه (ساعد) تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
  • سامانه اطلاعاتی پژوهان توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • سایمگو توصیف مقایسه‌ای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
  • سرفصل کارشناسی بررسی استنادی و محتوایی کتاب‎های تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاع‎رسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درون‎متنی آن‎ کتاب‏ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
  • سکوت سازمانی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • سلامت سازمانی امکان‌سنجی پیاده‌سازی سلامت سازمانی در کتابخانه‌های عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
  • سیبرنتیک اول روند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهده‌گر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
  • سیبرنتیک چهارم روند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهده‌گر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
  • سیبرنتیک دوم روند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهده‌گر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
  • سیبرنتیک سوم روند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهده‌گر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]

ش

  • شاخص‌های توسعه فناوری توصیف مقایسه‌ای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
  • شاخص‌های تولیدعلم توصیف مقایسه‌ای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
  • شهرداری اصفهان امکان‌سنجی پیاده‌سازی سلامت سازمانی در کتابخانه‌های عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
  • شیوه نگارش بررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگی‌های نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]

ص

  • صادرات فناوری برتر توصیف مقایسه‌ای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]

ط

  • طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • طراحی سیستم‌های اطلاعاتی تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • طراحی مقیاس طراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
  • طرح فراداده‌ای توصیف شیء بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
  • طرح فراداده‌ای هسته دوبلین بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]

ظ

  • ظرفیت جذب رابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
  • عدم استفاده اجباری آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • عدم استفاده از اطلاعات آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • عدم تحمل بلاتکلیفی آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • عدم تعیُّن ارجاع بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • عدم تعیُّن معنا بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی قشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
  • علم‌سنجی بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • علم سنجی توصیف مقایسه‌ای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
  • عناصر ساختاری مخزن سازمانی تعیین عناصر تشکیل‌دهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاه‏های کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
  • عناصر سیاستی مخزن سازمانی تعیین عناصر تشکیل‌دهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاه‏های کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
  • عناصر محتوایی مخزن سازمانی تعیین عناصر تشکیل‌دهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاه‏های کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]

غ

  • غرب کشور ایران نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]

ف

  • فرایندهای واژه‌سازی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
  • فرصت‌های ارتباطی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • فرضیه پرایس بررسی الگوی رشد علم ایران بعد از انقلاب اسلامی: حوزه علوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 28-49]
  • فرهنگ سازمانی انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • فرهنگستان زبان و ادب فارسی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]

ق

  • قابلیت نوآوری رابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
  • قالب فراداده‌ای مارک 21 بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
  • قواعد فهرست‌نویسی بررسی قابلیت‌های یونی مارک و مارک 21 برای فهرست‌نویسی کتاب‌های چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
  • قوانین رانگاناتان نظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]

ک

  • کارایی بررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
  • کاربران بررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
  • کاربران بالقوه منابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
  • کتاب چاپی بررسی قابلیت‌های یونی مارک و مارک 21 برای فهرست‌نویسی کتاب‌های چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
  • کتابخانه دیجیتال منابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
  • کتابخانه‌ها رابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
  • کتابخانه‌های دانشگاه علامه طباطبایی طراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
  • کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیب‌کوال، دیجی‌کوال و ای‌اس‌کوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی طراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تحلیل و مقایسه برنامه‌های راهبردی کتابخانه‌های دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 84-106]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
  • کتابخانه‌های عمومی نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
  • کتابخانه های عمومی امکان‌سنجی پیاده‌سازی سلامت سازمانی در کتابخانه‌های عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
  • کتابخانه‌های عمومی مشهد سنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانه‌های عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
  • کتابخانه های نهادی بررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
  • کتابداران رابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
  • کتابداران بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]
  • کتابداران متخصص سنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانه‌های عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی بررسی استنادی و محتوایی کتاب‎های تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاع‎رسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درون‎متنی آن‎ کتاب‏ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
  • کم توجهی آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • کواین بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیب‌کوال، دیجی‌کوال و ای‌اس‌کوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]

گ

  • گوگل پژوهشگر ارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکل‌های گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
  • گوگل پژوهشگر قشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]

ل

  • لیب‌کوال سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیب‌کوال، دیجی‌کوال و ای‌اس‌کوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]

م

  • مؤسسه اطلاعات علمی بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • مارک 21 بررسی قابلیت‌های یونی مارک و مارک 21 برای فهرست‌نویسی کتاب‌های چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
  • مخزن سازمانی تعیین عناصر تشکیل‌دهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاه‏های کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
  • مخزن سازمانی تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • مخزن سازمانی تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
  • مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی بررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
  • مدل پذیرش فناوری اطلاعات (TAM) توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • مدل مایلز امکان‌سنجی پیاده‌سازی سلامت سازمانی در کتابخانه‌های عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
  • مدیران عالی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • مدیران میانی وضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
  • مدیریت اطلاعات علمی تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • مدیریت دانش انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • مدیریت دانش شناسایی فرایندها و فعالیت‌های مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-83]
  • مرجع دیجیتال مشترک طراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
  • مشاهده‌گر روند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهده‌گر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
  • معادل‌یابی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
  • معیارهای رابط کاربر بررسی نقش معیارهای جستجو، صفحه‌نمایش، صفحه مرور مدارک، نتایج بازیابی شده، انسجام، راهنمایی و راهبری و تصحیح خطا بر کارآمدی رابط کاربر موتورهای جستجوی یکپارچه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 340-356]
  • منابع اطلاعاتی بررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
  • منابع الکترونیکی بررسی قابلیت‌های یونی مارک و مارک 21 برای فهرست‌نویسی کتاب‌های چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
  • موانع شناختی آزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
  • موتور جستجو بررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگی‌های نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
  • موتورهای جستجوی یکپارچه بررسی نقش معیارهای جستجو، صفحه‌نمایش، صفحه مرور مدارک، نتایج بازیابی شده، انسجام، راهنمایی و راهبری و تصحیح خطا بر کارآمدی رابط کاربر موتورهای جستجوی یکپارچه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 340-356]
  • موتورهای کاوش بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]

ن

  • نام‌های برچسب عناصر بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
  • نام‌های نویسندگان ارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکل‌های گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
  • نظریه رشد شناختی پیاژه چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
  • نظریه شناختی-اجتماعی توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
  • نظریه فنی- اجتماعی تحلیل عامل‌های اثرگذار بر پیاده‌ سازی مخازن سازمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برپایه نظریه‌های سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
  • نظریه قشربندی اجتماعی در علم قشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
  • نظریه مرجع نظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
  • نگارش‌های مختلف نام نویسندگان ارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکل‌های گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
  • نمایه استنادی علوم ایران قشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
  • نمایه‌سازی بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایه‌پذیری و پیدانمایی پیشینه‌های فراداده‌ای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
  • نویسندگان پر استناد ارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکل‌های گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
  • نیازسنجی آموزشی سنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانه‌های عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
  • نیازهای آموزشی سنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانه‌های عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
  • نیم دوره عملیات عینی چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]

و

  • واژگان تخصصی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
  • واژه‌گزینی بررسی فرایندهای واژه‌گزینی اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
  • وب‌سایت‌های کودکان چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
  • وب، مدل‌های اعتبارسنجی بررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
  • وفاداری مشتریان نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
  • ویژگی های شخصیتی بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]

ه

  • هستان نگاری بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • هستی شناسی بن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • هماهنگی انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
  • همپوشانی موضوعی بررسی تأثیر خطاهای نظام‌‌مند موجود در طبقه‌بندی موضوعی آی‌اس‌آی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشته‌ها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
  • همکاری ها بررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
  • هویت چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]

ی

  • یونی مارک بررسی قابلیت‌های یونی مارک و مارک 21 برای فهرست‌نویسی کتاب‌های چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]